maanantai 19. joulukuuta 2011

Joulutunnelmissa

Mun vanhemmat kävi tänään tuomassa mulle kuusen. Ihan aito kuusi vanhempien omasta pikku metsiköstä. Ihan tuoksu. Laitoin heti kuuseen kynttilät, sähkö sellaiset ja koristelin hopean ja valkoisen värisillä koristeilla. Nyt istun täällä muuten pimeässä olohuoneessa ja vaan kuusenvalot valaisee tilaa. Aivan ihana tunnelma :)

Olen ollut muutenkin tänään joulutunnelmissa. Vanhempien lähdön jälkeen kipaisin kauppaan, ostin koristeita ja muita tykötarpeita ja aloin tehdä piparkakkutaloa. Tarkoitus oli paistaa osat tänään ja osittain koristellakin ja koota vasta huomenna, mutta koska olen ihan järjettömän kärsimätön, niin olihan se koottavakin tänään. Ei tuosta nyt tullut ihan sellainen kuin piti, mutta menee näin harjoituskappaleena. Edellisen kerran olen tehnyt piparkakkutalon varmaan yli 15 vuotta sitten.


2 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Ihanat värit! Oikea prinsessapiparkakkutalo! Kyllä se aidon oikean kuusen tuoksu sen joulufiiliksen viimeistään tuo :). Mukavaa joulunalus viikkoa sinulle!

Leena kirjoitti...

Mikä piparkakkutalon harjoitusversio? Tuohan on upea!